Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024

Όνειρο δέκατο όγδοο [Όνειρα Καραντίνας] ~ Αγγελική Πεχλιβάνη

 

 

'Ολο το βράδυ ασθμαίνοντας. Με κυνηγούν. Μένω σε σπίτια με

σοφίτες σκοτεινές και κρυφές εξόδους. Είμαι η Άννα Φρανκ, γι-

νομαι ο Γκρέγκορ Σάμσα... Όταν έρχονται, τρέχω να ξεφύγω.

Ξεφεύγω πάντα και πάντα έρχονται. Θα προτιμούσα να με 

βρουν, να τελειώσουν όλα τα σούρτα - φέρτα. Βλέπετε, κάθε φο-

ρά που κρύβομαι είμαι η ίδια, ενώ όταν γλιτώνω είμαι μια άλλη.

Η σωτηρία δεν με αφορά, είναι μιας άλλης. Ενώ είμαι εγώ κάθε

φορά που ο φόβος με  συνθλίβει. Φοβάμαι σε μια γλυκιά αχλή

ονείρου, φοβάμαι πηχτά.

Σαν έντομο που πνίγεται στο μέλι. 

 

9 Απριλίου 2020 

Εκδόσεις Κίχλη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ποιήματα ~ Λάμπρος Μάλλιος

    ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ   Γεννήθηκα κοντά στο ποτάμι. Κάτω απ' τον ίσκιο του πλάτανου, της μουριάς και της κερασιάς.   Τα πρώτα βήματα πάνω ...